2008. szeptember 13., szombat

Le vagyok tiltva!

Mármint a főzésről. Mert az én Életem, saját bevallása szerint hízott 7 kilót (én 1-2 kg gömbölyűségnél többet nem észleltem és különben is a mi családunkban 100 kg alatt nem is férfi a férfi, de nem vitatkozom). Ennek oka vagyok én is, a későn este tálalt finom vacsorák miatt. Persze a jó szándék nem volt megkérdőjelezve. Okos nő ilyenkor nem vitatkozik, hanem salátát csinál vacsorára.

Belevalók:
Jégsaláta
Paradicsom
Olivabogyó
Uborka
Mozarella
Olivaolaj
Balzsamecet sürítmény

A zöldségeket egy tálban összekeverem, meglocsolom olivaolajjal és a balzsamecet sürítménnyel. Hűtőbe teszem pár órára, hogy összeérjenek az ízek.
Ettől a receptől senki nem fog hanyattesni, én meg a végeredménytől remélhetőleg nem fogok éhenhalni. Majd lehet hogy csempészek bele némi serrano sonkát, meg mellé egy kis fokhagymás zöldfűszeres pirítóst. Na így már sokkal jobban hangzik. Mindenesetre épp ésszel könnyen belátható, hogy este 6 után már nem túl nyerő dolog vacsorázni, főképp lefekvés elött, de ez a mi életvitelünk mellett nem könnyen kivitelezhető. Marad tehát a saláta. Lesz még ennél rosszabb is. Október 1-től lébőjt. Akkor csak itt és csak elméletben fogok főzni. Hajjajj...


Nincsenek megjegyzések: